Webinar om IDD kompetencekrav

Er du også lidt nervøs eller usikker på, hvordan du sikkert kommer igennem kompetenceprøve eller efteruddannelses test i forbindelse med IDD kompetencekravene?

calendarevent_7e458e7a.jpg

Så er du målgruppen for vores webinar om IDD kompetencekrav, som vi afholder torsdag den 5. november 2020 kl. 16-17.

På dette webinar kommer Bjarne Dyrberg fra Forsikringsakademiet rundt om, hvad du skal igennem for at bestå IDD kompetencekravene med succes. Du vil efter webinaret stå tilbage med en bedre forståelse for kravene, og et indblik i effektiv træning og sikker gennemførsel af de tests, der lever op til myndighedernes krav. Du vil også få tips og tricks, som forhåbentlig kan gøre dig lidt mere rolig og sikker. Til sidst får du lejlighed til at stille spørgsmål og se eksempler på både digitalt træningsbaner og den test, du skal bestå.

Få en god start på dit efteruddannelsesforløb op mod IDD kravene, og tilmeld dig vores webinar her. Webinaret bliver afholdt via Microsoft Teams. Når du har tilmeldt dig, vil du modtage en mødeindkaldelse med et link til webinaret.

Webinaret er gratis for dig, som er ansat i forsikringsbranchen eller arbejder i tilknytning hertil.

Hvis du har spørgsmål eller oplever fejl, er du velkommen til at kontakte Anja Lintrup Sørensen på tlf. 41 91 91 14 eller mail als@forsikringogpension.dk.

Gense webinaret

Var du forhindret i at deltage i vores webinar, kan du gense det ved at klikke på linket her.