Hvem kender ikke Tivoli?
Alle har vel nok på et eller andet tidspunkt været i Tivoli, hvis historie går langt tilbage.

Tivoli slog portene op første gang den 15. august 1854, og lige siden er antallet af besøgende steget. I dag har Tivoli omkring 4 millioner gæster pr. år fordelt på tre sæsoner: Sommersæsonen (ca. 3 mio. gæster), Halloween i Tivoli (ca. 300.000 gæster), og Jul i Tivoli (ca. 800.000 gæster).

Med så mange besøgene på et relativt lille areal, midt inde i København, er sikkerhed et tema, der tages seriøst og indgår i alle led af organisationen og i deres CSR targets.

Risikohåndtering
Hvordan håndterer Tivoli sikkerheden i parken, for ansatte og for de mange besøgende? Er kravene til sikkerhed de samme hele året? Hvordan undgås skader på ting og personer ved de store koncerter på plænen? Hvilken betydning har det, at der er åbent i vinterhalvåret? Hvordan har den teknologiske udvikling fx CCTV, påvirket håndtering af sikkerheden? Hvilke nye teknologiske hjælpemidler, fx. droner, ser de, at der måske kan anvendes i haven i fremtiden?

Sikkerhedschef i Tivoli, Thomas Rydahl, som har ansvar for sikkerheden i haven, vil give os en præsentation af risikohåndtering i Tivoli og vil svare på spørgsmål.

Dato og tidspunkt:

25. november kl. 16:30

Præsentation starter kl. 17:00 og vil vare ca. 1½ time. Herefter betaler Forsikringsforeningen entrebilletten til Tivoli, så du kan gå ud og nyde den julepyntede have.

Adresse:

Lokaler hos Alm. Brand
H. C. Andersens Boulevard 13
Lokaler på 2. sal (indgangsdøren ligger i porten)

Herefter:
Tivoli
Vesterbrogade 3

Tilmelding:

Tilmelding skal ske via særskilt mail, som er sendt til medlemmerne - Senest den 19. november 2015.

BEMÆRK
Da der er et begrænset antal pladser, er dette arrangement forbeholdt medlemmer
Hvis du efter tilmelding skulle blive forhindret i at deltage i mødet, bedes du venligst afmelde dig via den e-mailbekræftelse, du har fået ved tilmelding eller sende en mail til Bente Sandbæk bs@forsikringogpension.dk