Rundvisning i FN Byen

​Rundvisning i FN Byen ved Eva Egesborg Hansen.

Eva er public diplomacy og kommunikationsrådgiver i FN byen og bistår de 8 tilstedeværende FN organisationer med at opbygge deres fælles kommunikation om FNs arbejde og FN byen i Danmark og udlandet. Eva er sekunderet fra Udenrigsministeriet, hvor hun bl.a har været ministersekretær for Bertel Haarder og Ulla Tørnæs og de sidste 8 år har været chef for Udenrigsministeriets Public Diplomacy og Kommunikationsafdeling.

Oplæg ved Jesper Lundorf omkring FN Byens sikkerhed og krisestyring. Oplægget vil endvidere indeholde lidt om UNICEFs generelle tanker om risikostyring, f.eks. ved udsendelser af personel.
Jesper Lundorf er tidligere livvagt hos politiets efterretningstjeneste, hvor han bl.a. passede på både Dronningen og Kronprinsen. Vidste du fx, at det var Jesper som filmede Kronprinsen under vandet i Japan eller trænede med ham til optagelsesprøverne til Frømandskorpset. Jesper har rejst meget via sit arbejde, og han har trænet med nogle af verdens bedste eliteenheder inden for ledelse, krisehåndtering og sikkerhed. Jesper udgav i august 2008 bogen "I Majestætens hemmelige tjeneste" en personlig beretning om vejen til at blive livvagt, om livet bag kulisserne, om overvejelserne og en dagligdag med døden som blind passager.

Link til FN Byen.

Dato og tidspunkt

28. januar 2014 kl. 16:30 – mødetid 10 min. før - altså kl. 16.20.

Marmorvej 51
2100  København Ø

FN Byen ligger 10-15 minutters gang fra Nordhavn station.

Kommentarer til arrangementets afvikling

• Der er begrænset antal deltagere - 30 personer. Der er tilmelding efter princippet om "først til mølle". Du kan kun tilmelde dig selv - dvs. 1 person. Arrangementet er kun for medlemmer
  • Der oprettes en venteliste - skriv til bs@forsikringogpension.dk, hvis arrangementet er udsolgt når du forsøger at tilmelde dig.
  • Deltagerne vil blive registreret med navn - som vi skal oplyse 5 dage før arrangementet
  • Der er ikke mulighed for parkering ved bygningen

Sker via Forsikringsforeningens hjemmeside på www.forsikringsforeningen.dk senest den 21. januar 2014.

Bemærk: Hvis du efter tilmelding skulle blive forhindret i at deltage i mødet, bedes du venligst give besked til foreningens sekretær, Bente Sandbæk, på tlf. 41 91 90 09 eller e-mail bs@forsikringogpension.dk