Ekstra rundvisning hos SSG i Herlev

Hvad sker der, når skadesservicefirmaerne rykker ud efter en brand eller vandskade? Hvad sker der med de genstande, som medtages? Hvilke udfordringer skal der tages højde for i en affugtningssituation?

Forsikringsforeningen holdte tidligere på ugen et arrangement hos SSG. Gik du glip af arrangementet, har du nu chancen den 23. oktober 2019, hvor vi i samarbejde med SSG inviterer til en ekstra rundvisning hos SSG i Herlev. Her kommer du bag scenen og ser, hordan SSG hjælper i en skadesituation. Gå ikke glip af denne enestående mulighed for at få et indblik i, hvordan skadet løsøre bliver håndteret, og hvilke specialteknikker SSG bruger ved affugtning af gulve.

15.00 Ankomst og velkomst
15.15 Kort om SSG og skadeserviceudviklingen
15.30 Rundvisning i to hold:
         Hold 1: Hvordan håndteres skadet løsøre?
         Besigtigelse af løsøre vaskelinje og opmagasinering
          Hold 2: Hvordan affugtes hårde gulve uden ophugning?
         Besigtigelse af styret Varme Udtørring opstilling og en vagtbil.
16.00 Hold skifte
16.30 Opsamling og tak for i dag

Arrangementet holdes hos SSG, Knapholm 4, 2730 Herlev.

Tilmeldingsfristen er den 16. oktober 2019. Klik her for at tilmelde dig. Arrangementet har kun plads til 30 deltagere, så det er først til mølle.

Har du spørsmål til arrangementet, kan du kontakte Anja Lintrup Sørensen på mail als@forsikringogpension.dk.