Cybercrime

Antallet af danske virksomheder der bliver ramt af angreb fra IT-kriminelle er steget kraftigt i 2016 og 2017. Specielt ransomware angreb er steget markant indenfor især små- og mellemstore virksomheder.

Kom og hør Rigspolitiets Nationale Cyber Crime Center og en praktiker fra IT-branchen fortælle om, hvordan verden ser ud netop nu.

Har du lyst til at få stillet din nysgerrighed - og måske også stille et par spørgsmål, så tilmeld dig via den personlige invitation du har fået på mail - eller klik her for tilmelding.

BEMÆRK - Arrangementet holdes hos Topdanmark, Borupvang 4, 2750 Ballerup

Forsikringsforeningen byder på en forfriskning.

Dato og tidspunkt:
22. november 2017 kl. 16.30

Adresse:
Topdanmark
Borupvang 4
2750  Ballerup

Tilmelding:
Alle er velkomne - også selv om du ikke er medlem af Forsikringsforeningen.
Tilmeldingssite - klik her.

Tilmeldingsfristen er den 17. november 2017.

Hvis du har spørgsmål kan du kontakte os her bs@forsikringogpension.dk

Bemærk
Arrangementet kræver, at man er medlem af Forsikringsforeningen. Men lige nu tilbyder vi gratis medlemskab frem til 1. april 2018 ved tilmelding til dette arrangement. Herefter vil medlemskab være mod betaling af et kontingent på 150 kr. årligt. Medlemskabet giver dig mulighed for at søge foreningens stipendier, deltage i arrangementer samt modtage Nordisk Forsikringstidsskrift 4 gange om året, som giver inspiration og indsigt i, hvad der rører sig på det nordiske forsikringsmarked.