Brexit: Deal/No Deal – og den aktuelle politiske situation i UK

Forsikringsforeningen inviterer i samarbejde med FP Forum til gå hjem-møde om Brexit. Mødet finder sted den 12. marts 2019 kl. 15.30-16.30 hos Forsikring & Pension.

De fleste har sikkert løbende fulgt den politiske udvikling i UK og hele situationen omkring Brexit og Deal/No Deal. Det er et højaktuelt politisk drama, og mange stiller spørgsmål, som fx:

• Hvorfor er situationen endt, hvor den er?
  • Hvordan er den politiske situation i UK?
  • Hvorfor er Brexit forhandlingerne så langstrakte og gået i hårdknude?
  • Hvad er konsekvenserne af henholdsvis Deal/No Deal?
  • Hvad kan de politiske og/eller økonomiske konsekvenser blive for UK/EU/Danmark?
  • Og konkret i forhold til forsikring- og pensionsbranchen og tjenesteydelsesdirektivet, hvor står vi så nu?

Derfor har vi inviteret Claus Grube, som med sin baggrund som tidligere departementschef for Udenrigsministeriet, EU ambassadør samt ambassadør i London, er én af de personer i Danmark, der ved mest om disse forhold. Claus Grube vil med sit oplæg oplyse, inspirere, udfordre – og formentligt også provokere os lidt. Der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål i forbindelse med oplægget.

Efter mødet vil der være en let anretning.

Der er tilmeldingsfrist senest den 8. marts 2019. Klik på dette link og tilmeld dig. Hvis der er spørgsmål til arrangementet, kan Anja Lintrup Sørensen kontaktes på ALS@fogp.dk. Der er plads til 110 personer, og det er først til mølle princippet.

Har du ikke mulighed for at møde op hos Forsikring & Pension, er det muligt at deltage via live-streaming. Du vælger at deltage i live-streaming ved tilmelding. Når tilmeldingsfristen er udløbet, sender Forsikring & Pension et unikt link til streamingsiden, som der blot skal klikkes på før mødets start.