Her finder du Forsikringsforeningens aktuelle og seneste arrangementer.

Forsikringsforeningen

10. april 2024

Fantastisk fortælling om en stor bedragerisag, hvor over 100 biler blev anmeldt til et forsikringsselskab, men det hele var svindel. Forsikringsselskabets advokat og skadechef samt advokaten, der førte sagen, fortæller om efterforskning og dom.

> Download præsentationen her

Tidlig pension til alle, eller skal pensionssystemet justeres?

20. marts 2024

Forsikringsforeningen har afholdt webinar om tidlig pension, hvor vi fik besøg af Henrik Ramlau, dr. scient., lektor, Institut for Finansiering, CBS og Jan V. Hansen, Direktør for Pension i F&P.

> Download præsentationen her

Webinar - Brande i el-biler

29. marts 2023

Forsikringsforeningen havde et spændende besøg af Christina Østergaard fra F&P´s afdeling Forsikring & Forebyggelse.

Christina fortalte om hvad vi her i starten af 2023 ved om brande i el-biler, herunder risiko og forebyggelse.

> Præsentationen fra webinaret kan downloades her

Fremtidens Forsikringsmarked præsentation

09. februar 2023

Forsikring, kunder og teknologi i fremtiden

Risikobilledet er i hastig forandring. Smartere algoritmer tordner frem. Konstant nye krav fra kunderne.

Få fremtidsforsker Jesper Bo Jensens bud på både udfordringer og muligheder for fremtidens forsikringsmarked.

Download præsentationen her

Din browser er forældet, Du bør opdateres til en moderne browser. Læs mere her.